Regulamin

Regulamin rezerwacji i sprzedaży biletów

REGULAMIN

§ 1 - DEFINICJE I ZASADY OGÓLNE

1. Definicje:
i. REGULAMIN oznacza niniejszy regulamin rezerwacji i sprzedaży Biletów dokonywanej za pośrednictwem Serwisów biletowych.
ii. SERWIS BILETOWY oznacza serwisy internetowe udostępnione pod adresami: eskander.pl / kabaretowebilety.pl / polskanockabaretowa,pl / kulturairozrywka.pl / sportowebilety.pl / teatralnebilety.pl / ticket4music.com.
iii. ESKANDER oznacza ESKANDER KRZYSZTOF GRZEGOCKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA, ul. Malczewskiego 3/1, 45-030 Opole, NIP 754-334-68-35, REGON 520730434, wpisany do rejestru przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy w Opolu pod nr KRS 0000940114, e-mail: bilety@eskander.pl, tel. kontaktowy: 77 441 05 33
iv. BILET oznacza kod (cyfrowy, literowo-cyfrowy, kreskowy lub QR) uprawniający Klienta do wstępu na wydarzenie.
v. WYDARZENIE oznacza spektakl teatralny, koncert, spektakl kabaretowy lub inne wydarzenie kulturalne organizowane przez Organizatora, na które Bilety są sprzedawane za pośrednictwem Serwisu biletowego.
vi. ORGANIZATOR oznacza podmiot, który realizuje Wydarzenie (jeśli wyraźnie nie wskazano inaczej Organizator jest przedsiębiorcą, a organizacja Wydarzenia mieści się w ramach prowadzonej przez niego działalności gospodarczej),
vii. KLIENT osoba lub podmiot rezerwujący i nabywający Bilety na zasadach określonych w Regulaminie (klientem może być wyłącznie pełnoletnia osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której przepisy szczególnie przyznają zdolność prawną),
viii. OPERATORZY PŁATNOŚCI oznacza PayPro Spółką Akcyjną z siedzibą w Poznaniu przy ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, numer NIP 7792369887, numer REGON 301345068, o kapitale zakładowym wynoszącym 5.476.300,00 zł, w całości opłaconym, wpisaną do rejestru krajowych instytucji płatniczych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem podmiotu w UKNF IP24/2014świadczącą usługę Przelewy24.pl oraz PayPal z siedzibą w PayPal (Europe) S. à r.l. et Cie, S.C.A., Attention: Legal Department, 22-24 Boulevard Royal, 2449 Luxembourg świadczącą usługę PayPal.

2. Zasady ogólne:
i. Celem prowadzenia Serwisów biletowych jest umożliwienie Klientom zapoznania się z ofertą biletową i Wydarzeniami, w tym z ich cenami i dostępnością oraz zawieranie na odległość umów rezerwacji i sprzedaży Biletów.
ii. Serwisy biletowe są prowadzone i administrowane przez Eskander (także w zakresie danych osobowych).
iii. Eskander jest sprzedawcą wszystkich oferowanych Biletów (także gdy nie jest Organizatorem danego Wydarzenia).
iv. Regulamin stosuje się do rezerwacji i sprzedaży Biletów za pośrednictwem Serwisów biletowych. Regulacje Organizatorów poszczególnych Wydarzeń mogą nakładać na uczestników ograniczenia, zakazy lub obowiązki niewymienione w niniejszym Regulaminie. Każdy Klient najpóźniej w chwili rezerwacji Biletu powinien się zapoznać z regulacjami szczegółowymi dotyczącymi wybranego przez siebie Wydarzenia (są one dostępne na stronie z informacjami o Wydarzeniu). Naruszenie regulacji odnoszących się do poszczególnych Wydarzeń może w szczególności skutkować odmową wpuszczenia na Wydarzenie lub nakazem opuszczenia Wydarzenia.
v. Rezerwacja i zakup Biletów są jednoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu i regulacji Organizatora wybranego przez Klienta Wydarzenia.
vi. Serwisy Biletowe umożliwiają rezerwację Biletów na udostępnione na stronach Wydarzenia (o ile takie bilety są dostępne do sprzedaży). Rezerwacja Biletów następuje po przejściu procesu zakupu i kliknięciu przycisku „ZAMAWIAM Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY”. Rezerwacja obowiązuje 20 minut od kliknięcia tego przycisku. Jeśli w tym czasie zostanie dokonana płatność we wskazanej w zamówieniu kwocie, następuje nabycie przez Klienta zarezerwowanych Biletów.
vii. Korzystanie z Serwisu biletowego jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny Klienta następujących minimalnych wymagań technicznych:
urządzenie z dostępem do Internetu (komputer, tablet lub smartfon); stabilne łącze internetowe o przepustowości co najmniej 1 Mbps,; najnowsze wersje przeglądarek (w tym mobilne): Edge, Chrome, Firefox, Opera, Safari, z włączoną obsługą języka JavaScript; posiadanie aktualnego, czynnego i prawidłowo skonfigurowanego konta poczty elektronicznej; możliwość odczytu plików w formacie Portable Document Format (pdf). Koszty korzystania z Systemu biletowego są zwykłymi kosztami korzystania z tego typu środków porozumiewania się na odległość.
viii. Eskander może dokonywać zmian w Serwisach biletowych, a w szczególności w opisach Wydarzeń i cenach Biletów. Uprawnienie powyższe nie ma wpływu na Bilety zarezerwowane i zamówione przed dokonaniem zmiany.
ix. Serwisy biletowe nie stanowią platformy handlowej (strony internetowej umożliwiającej zawieranie umów z innymi niż Eskander przedsiębiorcami lub innymi osobami fizycznymi).
x. Rezerwacji i zakupów Biletów można dokonywać w okresie dostępności stron Serwisów biletowych (co do zasady przez 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę, jednak ze względu na ograniczenia techniczne, Eskander nie gwarantuje stałej dostępności Serwisów biletowych).

§ 2 - REZERWACJA I ZAKUP BILETU

1. Rezerwacja Biletu odbywa się poprzez każdorazowe przejście przez Klienta ścieżki składającej się z następujących kroków:
i. wybór Wydarzenia z listy dostępnych w Serwisie biletowym Wydarzeń i kliknięcie przycisku „KUP BILET” (brak takiego przycisku oznacza, że Bilety na dane Wydarzenie nie są oferowane);
ii. wybór liczby i rodzajów zamawianych Biletów, pośród dostępnych, w zależności od Wydarzenia (ewentualnie wybór miejsc numerowanych, jeśli dla danego Wydarzenia taka opcja jest dostępna), zatwierdzany kliknięciem przycisku „przejdź do zakupu” – w momencie wyboru liczby i rodzaju zamawianych Biletów ustanawiana jest „blokada” wybranych biletów na czas 20 minut (w którym to czasie Klient musi przejść dalsze kroki zakupu, a jeśli mu się to nie uda – powróci do ponownego wyboru liczby i rodzaju, bez gwarancji, że poprzednio wybrane bilety będą nadal dostępne),
iii. wybór dostępnego sposobu dostawy zamówionych biletów, sposobu płatności, podanie danych do zakupu oraz akceptacja kosztów zamówienia i zgód formalnych;
iv. kliknięcie przycisku „ZAMAWIAM Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY”.

2. Wraz z kliknięciem przycisku „ZAMAWIAM Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY”, następuje Rezerwacja Biletów na czas (kolejnych) 20 minut, a jednocześnie Klient przenoszony jest na stronę wybranego przez siebie (w sekcji dotyczącej sposobu zapłaty) Operatora płatności. Zakup Biletów następuje, jeśli w okresie Rezerwacji, Eskander otrzyma od wybranego przez Klienta Operatora Płatności w całości środki na swoje konto lub co najmniej otrzyma potwierdzenie zapłaty całości kwoty zamówienia. Brak otrzymania przez Eskander całości środków na konto lub co najmniej otrzymania potwierdzenia zapłaty całości ceny od Operatora Płatności w tym czasie (20 minut), skutkuje wygaśnięciem Rezerwacji (co może skutkować brakiem możliwości zakupu przez Klienta Biletów, np. gdy bilety na dane wydarzenie zostaną wyprzedane, lub brakiem możliwości zakupu biletów w oczekiwanej cenie, np. gdy cena biletów na dane wydarzenie wzrośnie lub w ofercie pozostaną jedynie bilety droższe). W przypadku otrzymania przez Esaknder niepełnej kwoty lub otrzymania środków już po wygaśnięciu rezerwacji, do umowy sprzedaży Biletów nie dochodzi, a otrzymane środki są zwracane Kleinowi.

3. Eskander niezwłocznie po dokonaniu przez Klienta rezerwacji Biletów (kliknięciu „ZAMAWIAM Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY”), na adres e-mail podany w zamówieniu, potwierdzi rezerwację Biletów. Eskander niezwłocznie po otrzymaniu środków na konto lub otrzymaniu potwierdzenia zapłaty od Operatora płatności, na adres e-mail podany w zamówieniu, potwierdzi zakup Biletów.

4. Serwisy biletowe mogą oferować wybór Biletów w formie wizualizacji sali widowiskowej, w której będzie odbywało się Wydarzenie. Ewentualna taka wizualizacja ma charakter uproszczonego schematu i ma na celu jedynie umożliwienie Klientowi wyrobienia sobie ogólnej opinii o oferowanym miejscu. W szczególności widoczność sceny, warunki panujące na sali lub akustyka mogą się różnić od oczekiwań Klienta wynikającego z przedstawionego uproszczonego schematu sali, które to różnice mogą wynikać np. z układu architektonicznego budynku czy warunków oświetlenia. W celu uniknięcia wątpliwości niniejsze postanowienie nie rodzi skutku w postaci ograniczenia odpowiedzialności Eskander wobec Klientów będących konsumentami oraz osób fizycznych zawierających umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego.

5. Eskander nie gwarantuje dostępności wybranych przez Klienta miejsc dla osób z niepełnosprawnością ruchową. W przypadku konieczności uzyskania informacji w tym zakresie i ewentualnego zakupienia miejsc dostosowanych do potrzeb osób z niepełnosprawnościami ruchowymi należy się uprzednio skontaktować z Eskander.

6. Dla poszczególnych Wydarzeń mogą istnieć ograniczenia liczby zamawianych Biletów w jednej transakcji. Informacja o takim ewentualnym ograniczeniu publikowana jest razem z informacją o danym Wydarzeniu.

7. Zakazane jest nabywanie Biletów w sposób zautomatyzowany (np. za pośrednictwem tzw. botów). Serwisy biletowe ograniczają działanie automatów (np. botów) nabywających Bilety na Wydarzenia. W szczególności blokowana jest działalność sugerująca na zautomatyzowane kupowanie Biletów, a transakcje dokonane w ten sposób mogą zostać unieważnione.

8. W zależności od Wydarzenia mogą być dostępne Bilety ulgowe lub darmowe (w szczególności z uwagi na wiek). Samo nabycie biletu ulgowego lub darmowego nie stanowi potwierdzenia prawa do ulgi. Uprawnienie do Biletu ulgowego lub darmowego weryfikowane jest dopiero w momencie realizacji Biletu (tj. wstępu na wydarzenie), według stanu (np. wieku) istniejącego na dzień Wydarzenia, na podstawie właściwych dokumentów (które należy okazać). Informacje o ewentualnych ulgach są dostępne na stronie z informacjami o Wydarzeniu. Brak jest możliwości zmiany kategorii biletu (w szczególności za dopłatą).

9. Klient może być uprawniony do rabatów indywidualnych lub grupowych, na podstawie posiadanego kodu rabatowego. Skorzystanie z kodu rabatowego jest możliwe poprzez jego podanie na stronie z wyborem sposobu płatności. Zużycie kodu rabatowego następuje w momencie kliknięcia „ZAMAWIAM Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY” (złożenia Rezerwacji). Szczegółowe warunki dostępności i przyznania rabatu są określane wraz z przyznaniem kodu rabatowego.

10. W przypadku spóźnienia się na Wydarzenie przez Klienta, z przyczyn innych niż leżące po stronie Eskander lub Organizatora Wydarzenia, Bilet uprawnia wyłącznie do wstępu na Wydarzenie, bez prawa do wybranego miejsca (nowe miejsce zostanie wskazane przez obsługę Wydarzenia). W takim przypadku nie przysługuje Klientowi ewentualny zwrot różnicy w cenie pomiędzy miejscem zakupionym a wskazanym przez obsługę.

11. Organizator, właściciel lub zarządca obiektu, na którym odbywa się wydarzenie, mogą okazjonalnie przeprowadzać kontrole bezpieczeństwa w celu zapewnienia bezpieczeństwa Klientom.

§ 3 - PŁATNOŚĆI

1. Płatność za zamawiane Bilety następuje w trakcie składania zamówienia za pośrednictwem Operatorów Płatności.

2. Klient dokonując płatności za pośrednictwem Operatora Płatności samodzielnie zawiera umowę z tym podmiotem oraz uiszcza prowizję za płatność bezpośrednio na jego rzecz.

3. Prowizja za płatność nie jest przekazywana przez Operatora płatności do Eskander. Wystawienie faktury, rachunku lub innego dokumentu potwierdzającego uiszczenie prowizji za płatność należy do Operatora płatności. Eskander, nie otrzymując prowizji za płatność, nie dokonuje jej automatycznego zwrotu.

4. Korzystanie z Operatorów płatności i ponoszenie na ich rzecz prowizji nie jest obowiązkowe, jednak niezbędne do zamówienia Biletów za pośrednictwem Serwisów biletowych. Klient ma możliwość zakupu Biletów z pominięciem Operatorów płatności i ich prowizji poprzez skorzystanie z alternatywnych kanałów dystrybucji Eskander (w szczególności osobiście, mailowo lub telefonicznie w Eskander). Warunki zakupu Biletów w innych kanałach dystrybucji określone są odrębnie (dostępne w wybranym kanale dystrybucji).

5. W trakcie składania zamówienia, do wiadomości Klienta podana jest również prowizja Operatora płatności. Przed wyborem Operatora płatności jest to prowizja najtańszego z Operatorów płatności, a po jego wyborze, prowizja właściwa dla danego Operatora płatności.

6. Reklamacje dotyczące płatności należy składać Operatorom płatności.

7. Wszystkie podane ceny są cenami w złotych polskich i zawierają polski podatek VAT i akcyzę (jeżeli na podstawie odrębnych przepisów sprzedaż podlega obciążeniu podatkiem VAT lub podatkiem akcyzowym).

8. Eskander przyjmuje płatności w złotych polskich. Przeliczenie waluty obcej na złote polskie może zostać dokonane przez Operatora płatności, na zasadach ustalonych pomiędzy Operatorem płatności a Klientem.

9. Aby otrzymać fakturę VAT w zakresie kwot zapłaconych na rzecz Eskander, w trakcie procesu zakupowego, należy zaznaczyć właściwą opcję oraz wprowadzić konieczne dane. Późniejsze żądanie faktury jest dopuszczalne tylko w przypadkach bezwzględnie dopuszczonych przez prawo.

§ 4 - BILETY I ICH DOSTAWA

1. Bilety są ważne na okaziciela i uprawniają do jednokrotnego wstępu na Wydarzenie, przez osobę która jako pierwsza okaże dany bilet w punkcie kontroli.

2. Klient jest zobowiązany do zachowania Biletu w poufności, a w szczególności odpowiedniego zabezpieczenia miejsc jego przechowywania i nie okazywania osobom trzecim w sposób umożliwiający jego skopiowanie. Brak jest możliwości żądania przez Klienta unieważnienia biletu dotychczasowego i wystawienia nowego, w innych przypadkach niż wynikające z przepisów prawa.

3. Dostawa Biletów zakupionych w Serwisach biletowych następuje elektronicznie, poprzez wysłanie e-maila z plikiem w formacie PDF zawierającym Bilet, na adres e-mail podany podczas składania zamówienia.

4. Dostawa biletów nastąpi w ciągu 24 godzin od jego nabycia.

5. Poszczególne Wydarzenia mogą wskazywać na inny termin dostawy Biletów, w szczególności wskazywać opóźniony termin rozpoczęcia ich dystrybucji (co ewentualnie zostanie wskazane na stronie Wydarzenia). W takim przypadku termin dostawy Biletów liczy się dopiero od terminu wskazanego na stronie danego Wydarzenia.

6. Klient jest odpowiedzialny za podanie prawidłowego adresu poczty elektronicznej podczas rezerwacji i zakupu Biletu, zapewnienia bezpieczeństwa (poufności) skrzynki, a także aby wiadomości przesyłane pod ten adres poczty elektronicznej docierały (w szczególności, by skrzynka nie była przepełnioną).

7. Jeśli inaczej nie wskazano na stronie Wydarzenia, dostawa Biletów jest bezpłatna.

§5 - ZWROT BILETÓW ORAZ ZMIANY LUB ODOWŁANIE WYDARZENIA

1. Bilety nie są objęte prawem odstąpienia od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni, o którym mowa w art. 27 Ustawy o prawach konsumenta (tak: art. 38 pkt. 12 Ustawy o prawach konsumenta).

2. W przypadku odwołania Wydarzenia przez Organizatora, umowa zakupu Biletów ulega rozwiązaniu. O odwołaniu Wydarzenia Klient zostanie niezwłocznie poinformowany poprzez e-mail wysłany na adres wskazany podczas składania zamówienia. Kwota wpłacona za Bilety (wraz z ewentualnymi opłatami obligatoryjnymi) zostanie Klientowi zwrócona, nie później niż w ciągu 14 dni od odwołania Wydarzenia, w taki sam sposób w jaki dokonano zapłaty.

3. W przypadku dokonania przez Organizatora zmiany w zakresie:
i. miejsca Wydarzenia,
ii. terminu Wydarzenia,
iii. istotnej zmiany artystów wykonawców lub programu Wydarzenia.
- Bilet zachowuje ważność na dane Wydarzenie, z uwzględnieniem zaistniałych zmian.

4. W przypadku zmian, o których mowa w ust. 3 powyżej, Eskander o dokonanych zmianach niezwłocznie poinformuje Klienta poprzez e-mail wysłany na adres wskazany podczas składania zamówienia. Klientowi będzie przysługiwało prawo rozwiązania umowy sprzedaży Biletu, w terminie 30 dni od otrzymania informacji o dokonanej zmianie, jednak w żadnym przypadku nie później niż do momentu wykorzystania Biletu lub rozpoczęcia Wydarzenia. Informację o skorzystaniu z prawa rozwiązania umowy sprzedaży Biletu na Wydarzenie po zmianie, Klient może przekazać ESKANDER w każdej prawnie dopuszczalnej formie. W przypadku skorzystania przez Klienta z tego prawa, kwota wpłacona za Bilety (wraz z ewentualnymi opłatami obligatoryjnymi) zostanie Klientowi zwrócona, nie później niż w ciągu 14 dni od złożenia oświadczenia o rozwiązaniu umowy sprzedaży.

5. W przypadkach, gdy do odwołanego lub zmienionego Wydarzenia pozostało mniej niż 24 godziny, Eskander podejmie próbę kontaktu telefonicznego z Klientem.

6. Zwrot, zamiana lub wymiana Biletów, w przypadkach innych niż opisane w niniejszym Regulaminie oraz przepisach prawa – nie jest możliwa.

7. W celu uniknięcia wątpliwości, niniejszy paragraf nie rodzi skutku w postaci ograniczenia odpowiedzialności Eskander wobec Klientów będących konsumentami oraz osób fizycznych zawierających umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego.

§6 - DANE OSOBOWE

Korzystanie ze Serwisów biletowych, w tym rezerwowanie i nabywanie biletów wiąże się z przetwarzaniem danych osobowych. Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych zostały opisane przez ESKANDER w Polityce Prywatności dostępnej pod adresem: https://eskander.pl/polityka-prywatnosci

§7 - REKLAMACJE

1. W sytuacjach wskazanych przez właściwe przepisy, Klient jest uprawniony do złożenia ESKANDER reklamacji.

2. Klient może zgłaszać reklamacje na adres e-mail bilety@eskander.pl oraz w każdy inny dopuszczony prawem sposób.

3. Reklamacje będą rozpoznawane w terminach określonych w przepisach prawa.

4. O przebiegu i wyniku postępowania reklamacyjnego Eskander poinformuje za pośrednictwem e-maila.

5. Eskander nie jest stroną kodeksu dobrych praktyk. Istnieje możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. O zasadach dostępu do tych procedur informacji udziela wybrany przez Klienta organ.

§8 - INNE FUNKCJONALNOŚCI SERWISU BILETOWEGO

1. Serwisy biletowe umożliwiają również:
I. założenie konta Klienta,
II. opiniowanie (recenzowanie) Wydarzeń,
III. subskrybowanie Newslettera.

2. Rejestracja (wspólna dla wszystkich Serwisów biletowych) umożliwia korzystanie z następujących funkcjonalności:
i. szybsze dokonywanie rezerwacji i zakupów,
ii. śledzenie statusu złożonych zamówień,
iii. przeglądanie archiwalnych zamówień,

3. Klient który nabył Bilety, po zakończeniu Wydarzenia, ma możliwość wystawienia opinii (recenzji). Opinia może być wystawiona jedynie przez Klienta, który uczestniczył w Wydarzeniu. Wystawione przez Klienta opinie są publikowane na stronach Serwisów biletowych (jednego lub kilku). Wystawienie opinii nie może być wykorzystywane przez Klienta do działań bezprawnych, w szczególności do działań stanowiących czyn nieuczciwej konkurencji, czy też działań naruszających dobra osobiste, prawa własności intelektualnej lub inne prawa lub dobra osobiste Eskander lub osób trzecich. Wystawione opinie nie mogą zawierać ofert handlowych. Wystawiona opinia może zostać w każdym czasie usunięta przez jej autora. Moderowanie (ukrywanie lub usuwanie) opinii prowadzone jest przez Eskander zgodnie z postanowieniami niniejszego regulaminu oraz obowiązującymi przepisami prawa.

4. Każdy zainteresowany ma możliwość subskrypcji Newslettera Eskander (elektronicznego biuletynu informacyjnego zawierającego informacje i oferty handlowe). Subskrybent będzie otrzymywał Newsletter drogą elektroniczną na podany przez siebie adres e-mail, jeżeli dobrowolnie wyrazi zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz na dostarczanie mu przez Eskander korespondencji drogą elektroniczną. Subskrybent może w dowolnym momencie zrezygnować z otrzymywania Newslettera (klikając w odpowiedni link zamieszczony w przesłanej korespondencji lub kontaktując się z Eskander).

5. W zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną, niniejszy Regulamin jest regulaminem w rozumieniu Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.W związku z udostępnieniem funkcji wyszukiwania, Eskander informuje, że przyznawanie określonej widoczności i wagi wynikom wyszukiwania opiera się na następujących ogólnych parametrach (uwzględnianych w podanej kolejności):
(1) dopasowanie zapytania użytkownika do tytułu i opisu wydarzenia,
(2) lokalizacja wydarzenia (geograficzna bliskość względem użytkownika, jeśli możliwa do określenia),
(3) data wydarzenia – preferowane są wydarzenia odbywające się w najbliższym czasie,
(4) popularność wydarzenia (mierzona liczbą wyświetleń lub sprzedanych biletów),
(5) trafność kategorii wydarzenia względem preferencji użytkownika lub jego historii przeglądania (jeśli dostępna),
(6) działania promocyjne Organizatora – niektóre wydarzenia mogą być wyróżnione (oznaczone jako sponsorowane) w ramach płatnych kampanii promocyjnych.

§9 - POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. W zakresie określonym przez prawo, Eskander nie ponosi odpowiedzialności za działania Organizatorów Wydarzeń (jeśli sam nie jest Organizatorem danego Wydarzenia). Szczegółowe informacje o Organizatorze danego Wydarzenia, jeśli nie zostały wskazywane na stronie Wydarzenia, są dostępne w Eskander (w tym telefoniczne lub przez e-mail).

2. Eskander może zmienić niniejszy Regulamin lub uruchomić nową wersję poszczególnych Serwisów biletowych. Zmiana Regulaminu staje się skuteczna w odpowiednim terminie wskazanym przez Eskander, z zastrzeżeniem, że umowy rezerwacji sprzedaży Biletów zawarte przed wejściem w życie zmian są prowadzone na zasadach dotychczasowych. Jeżeli którekolwiek postanowienie Regulaminu zostanie uznane prawomocnym orzeczeniem sądu za nieważne, pozostałe postanowienia pozostają w mocy.

3. Zmiana Regulaminu może nastąpić z następujących przyczyn:
i. zmiany przepisów prawa mających bezpośredni wpływ na działalność Eskander lub treść Regulaminu,
ii. nałożenia określonych obowiązków na Eskander przez organy państwa lub sądy powszechne,
iii. zmiany w zakresie działania Serwisu biletowego, w tym wprowadzanie usprawnień i nowych funkcjonalności,
iv. usprawnienia obsługi Klientów,
v. poprawy ochrony prywatności Klientów,
vi. przyznania dodatkowych uprawień Klientom,
vii. zapobiegania nadużyciom, które mogą powstać w związku z korzystaniem z Serwisów biletowych,
viii. poprawy bezpieczeństwa Klientów,
ix. wprowadzenia zmian technologicznych lub funkcjonalnych Serwisów biletowych,
x. nastąpienia zmiany uwarunkowań operacyjnych, ekonomicznych lub rynkowych dotyczących działalności Serwisów biletowych lub Eskander,
xi. z uwagi na zmiany redakcyjne, korekty błędów pisarskich i rachunkowych,
xii. z powodu aktualizacji danych rejestrowych, adresowych i teleadresowych, jak również linków zawartych w Regulaminie,
xiii. z uwagi na zmianę podmiotów współpracujących z Eskander, w tym w zakresie obsługi dostaw i płatności.

4. Umowa rezerwacji i sprzedaży Biletów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.

§10 – Dostępność

1. Serwisy biletowe działają zgodnie z wymaganiami dostępności określonymi w Ustawie z dnia 26 kwietnia 2024 r. o zapewnieniu spełnienia wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze.

2. Eskander dokłada starań, aby Serwisy biletowe w pełni umożliwiały korzystanie z nich przez osoby ze specjalnymi potrzebami. Szczegółowe informacje na temat dostępności znajdują się na stronie …deklaracja-dostepnosci….

3. Klient ma prawo złożenia Eskander skargi na niezapewnianie spełniania wymagań dostępności przez Serwisy biletowe.

4. Klient może zgłaszać skargi w zakresie, o którym mowa w niniejszym paragrafie na adres e-mail sekretariat@eskander.pl oraz w każdy inny dopuszczony prawem sposób.

5. W skardze Klient powinien podać swoje imię i nazwisko (firmę), adres do korespondencji, opis i datę wystąpienia braku spełniania wymagań dostępności przez Serwisy Internetowe.

6. Skarga zostanie rozpoznana przez Eskander w terminie 14 dni.

Data publikacji ostatniej wersji: 11.06.2025 r.

DO GÓRY